Agilitytävling och mamma ska ... basta?

Kom nyss hem från agilitytävlingen i Kumla. Jag vinkade till den fina
anstalten också. Trevligt.
Det var toppen där borta (tävlingen alltså, inte anstalten!) Jag och Mandarin
Max startade i tre klasser, Agility, Hopp A och Hopp B. Vi diskade oss i agility
klassen men kom på 6:e plats i H.A och på 10:de i H.B. Typ supeer!
Mitt människohjärta slog volter av stolthet över mitt kisstroll hihi.

Ikväll blir det grillkväll med tokfamilj ett och två. Alltså familjen Jansson
och Bjurström. Trevligt värreeee :)
Och jag ska få äta Halomi (?) första gången i år, I've missed it :(

Men jag tror jag ska basta först. Känns myycket lockande efter en hel dag
utomhus. Mutti och Vati gick ut nyss.
Käre Satu tyckte hon var kul när hon förklarade att dem skulle ut och basta.
Quote:

- Nu ska vi ut och hång... ångbasta !

Sen kom ett groteskt asgarv ut ur hennes mun. Kul.
Tänk om hon får reda på att jag skrev det här ? OMG, hon kommer kill me
och sen mata mig till odjuren ( max, joey, frasse, kasper) hjälpuuu..

Nu måste jag hjälpa Paddan (sara) med salladen. JAHUUHI.

No picture today. Hope you survive.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0