Så kan man också uttrycka det och jag är fail

Mitt hår är a mess. Helt sjukt blekt och det bara utstrålar trash.
Inte kul, men får prata med mamma så kanske hon kan slänga
i någon färg. Jag har tusen ideer. Hälften av dom är helt galna har
jag kommit fram till, men jag vill inte vara mellanmjölk...
Min utväxt då, som vart ljusfärgad innan jag åkte är ju också
i sötaste laget...

Och jag har upptäckt att smart - jag glömde kvar svenska häftet
med alla frågeställningar och information om svenskauppsatsen
i skolan innan Thailand. Jag har en känsla av att köra mammas
plåtvattenkanna i skallen på mig själv. DUMT
Så nu sitter jag och improviserar högt och lågt.

Igår såg jag Luftslottet som sprängdes två gånger. Den var bra,
men jag måste medge att filmerna inte klår böckerna. Inte på
långa vägar.


va söt egentligen


rött oranget askblont brunt - nice kombination mändy!

Nej, nu måste jag få arslet ur vagnen. Se opp i backarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0