Hur åt helvete fel proven gick och hur jag inte kan fatta detta

Matte och kemi prov, dömt till att misslyckas. MY GOD.
Men nu ska inte jag till skolan på sisådär fyra veckor. Ja
lite skönt sådär, men inte fan tänker jag ligga på latsidan, nähehe
jag ska plugga sönder. Punkt slut.

När jag kom hem från skolan drog jag och hulligan kompaniet iväg
och slängde av Joey hos farmor och farfar, och det var oväntat
jobbigt att säga åt en glad svansviftande cocker att du kommer få
det prima här i två veckor. Aj.
Och imorron blir det byebye Max också. Klarar jag detta? Och mina
kissar, hjälpppp! Ble.

Och packningen går väl sådär, som vanligt. Lite dryg start, men jag
ska allt ta tag i det. Imorgon kanske. Lite för trött just nu ...
Men jag tror fan att det fanns gratis internet där borta, så det kanske
kommer något inlägg om hur svårt jag har att sätta mig pga solbränna
eller hur mycket frukt jag orkade äta till frukost. Man ska aldrig säga
aldrig.
Ha det bra som fan nu käre vänner, för jag antar att det är ni som
läser. ILOVE YOU! pössipössi. ♥


p ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jo, visst äre svårt att släppa iväg alla djur så länge !

men ha det jättebra- jag är avis !

pöss!

2010-03-11 @ 11:00:15
URL: http://jennniiiiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0