Hemma och nu jävlar gäller det

HEMMA. Kom hem till höjden vid cirka halv fyra inatt sådär. Och vaknade
vid sju, helt sjukt! Men vi for iväg för att hämta våran cockis hos
farmor och farfar och som jag trodde hade han haft det prima där :D
Jag har försökt lagt in alla miljoner bilder från thailand i datorn
men den jäveln har något emot mig så det får väl bli senare...

Och nu vill jag tillbaka. Så satans härligt var det, inga måsten och
inget jobbigt. Bara vara och göra va fan man ville.
Detta påsklov kommer ägnas åt plugg. Kemi, matte svenska
Så är det ibland. Men jag ska då klara't!

Förresten hade jag, sara och johannis inbrott i vårat hotellrum,
och jag kan inte beskriva hur gärna jag vill ha tag på jäveln.
Människan förstörde slutet på min semester. Svin.
Även om inget av mina saker vart stulna, så har jag nog aldrig
vart så rädd i mitt liv när jag skulle sova. Men hotellpersonalen gjorde
det bästa av situationen och vi fick ett nytt rum med egen trappa direkt
ner i poolen och sista dagen vart vi bjudna på mat.
Men det vart världens polispådrag, med fingeravtryck och allt. Hoppas
det löser sig i alla fall!

Nu ska jag äta thaimat som min mamma kokat i hopp. Hon kan inte riktigt
komma över att vi inte är kvar i värmen med all god mat... stackarn x)


The Red Ginger Chic Resort - Krabi Thailand

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0