Thunder/åska/bajs

Härligt, den mörka himlen kommer närmare och närmare Höjden. Vinden sliter i husknutarna och det låter som spöken härjar utanför altandörrarna. Summer in Sweden. Jag har precis druckit kaffe och dragit min bror ur sängen. Han har fått för sig att sova hela dagen eftersom han ska på party ikväll hos grannen. Anteckna att han är nio år.
Nej fan nu öppnar sig himlen över oss. Man skulle kunna duscha ute...? Fast nu kom haglet. Tror jag skippar duschen.
Som tur är har jag inga särskilda planer för dagen. Fast imorgon får ovädret gärna hålla sig borta, då ska jag iväg och fira Johanna som fyllde i typ förrgår (?) tillsammans med Jennifer, Sophia och Angelica. Bra fint!

Nu ser det ljusare ut bortmot horisonten!

http://www.freewebs.com/lord_ofthe_rings/TTT/TTTOrcsugly.jpg
Desire of the day:
Inte orcher, som ni kanske förstår. Men alla sagan om ringen extended version - filmerna i min hand skulle inte sitta fel. Speciellt inte en dag som denna.

Adios people!

Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Alltså tusan vad het han är :P

2010-06-22 @ 18:42:23
Postat av: amanda

sv: miss foe, jag gav fan nästan upp orlando för honom, men sen började vi jämnföra egenskaper och vapen så då ångrade jag mig :)

2010-06-22 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0