Pull yourself up and dance 'til you drop, I'm your baby

Sitter på mitt röda rum och myser. Har tänt ljus, lyssnar på helt satans fantastiska sagan om ringen låtar och maxen slumrar i min säng. Helt perfekt lördagskväll faktiskt. Fast en sak fattas... godiset! Jag har varit utan godis för länge. Och mamma kom nyss in till mig och påpekade att det var längesen vi var ute och gick eller cyklade. Tack sa jag. Nu lättade du mitt samvete mutti! Fast hon har ju rätt, tyvärr. Måste se till att det blir ändring på den fronten.


musiken, ljusen, hunden. Love!


dålig/ful/plutamedmunnen/cam-facelook. Lev mä't.

Förresten har jag kommit över saras USB-minne. Muheheh, kan tänkas komma lite smaskiga nygamla bilder från då och nu. Plus att jag redan hade fina gamla bilder sen innan. Wait and see!

So long, yes so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0