Jag har kommit på att min blogg är rätt ful och I need money

Inte fan har jag något sommarjobb heller... vart är jag på väg? Min mutti 
är lite citron-sur för att jag inte fixat något hehe. Men jag tänker liksom
sommarlov=ledig. Men det skulle sitta bra fint med klirr i kistan!

Förövrigt har jag totalt gått ner mig i sagan om ringen, jag kan inte sluta
titta! Typ bästa filmerna jag sett eeever!

Just nu läser jag Populärmusik från Vittula, och jag minns ju hur filmen var.
Men jag kan inte rå för att jag sitter och asgarvar, det är lite skräckblandad
förtjusning över det hela. HAHAHA alla jävla snorkråkor och sårskorpor är
ju grose, men ack så skoj x) eller är det jag som är typ... dum? hmm...


Ikväll ska jag glo på den sista filmen :') omg HEHE


Om man ändå kunde få vara lika snygg!

Out again people!
Sprak, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0