I've got a little girl singing on repeat in my head, oh

En aning mer händelserik dag idag, mamma våldsväckte mig vid nio? Galna fruntimmer, men snäll som jag är så klev jag upp och förtärde frukost. Sen kom någon på att vi skulle spela kubb, så medans mamma var till F(röv) så hann jag utklassa både sara och adam. Men när mamma kom hem började solhistorien om hur jag och sara vart totalt krossade av mamma och lillebror. Förnedrande skulle jag säga, vi var näst intill okontaktbara under en halvtimme.


En mallig vinnare, en kung som fått ögon, och jag höll på att dö av solsting så jag fixade lite schysst dricka med ishjärtan. Och tröståt blåbär efter nederlaget. Poor me!


Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Så söt kungen blev :D

2010-06-22 @ 18:34:50
Postat av: amanda

sv: miss foe, ja han såg så sur ut innan :(

2010-06-22 @ 18:49:11
Postat av: Micha

Vill du ha en ny fräsh design till din blogg? Om du går in i min blogg kan jag erbjuda dig en personlig, snygg och billig design till dig! Kontakta mig på [email protected] så kan vi diskutera allt du vill ha på bloggen + priser 

//kram http://Chiilenaa.blogg.se

2010-06-30 @ 15:32:54
URL: http://chiilenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0