If cats could talk, they wouldn't


Jag har nyss varit uppe i backen och busat med min katt, tigerjäveln rev mig! Sen gav han mig blicken att nu jävlar leker du med ödet. Då gick jag in.. Men nu gör mamma och pappa käk, känns som att det skulle göra susen. Annars ruller det på, jag har fastnat i Vittula-boken. Kan inte sluta, men jag och böcker är ett hopplöst fall. Och midsommar är räddad för min del, det blir kryssning och jag är lycklig för att ändå få sätta min fot på finsk mark även om det inte var planerat. Synd är att jag inte får åka till stugan, det är nästan det är som är finland för mig. Men man får vara glad för det man får. Älskade Kotiranta, buhuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0