Dags att mobba mig om du inte gjort det tidigare

Skratta på. Åt min design alltså, jag har gjort den själv fast notera att den inte är klar. Men den är faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag vart bara så förbannat trött på den gamla vanliga så jag tänkte varför inte? Och jäklar att det är kul och sitta och klicka fram och tillbaka. Men svårt!
Och jag stängde min lilla blogg ett tag där också, bara så länge. Men nu är den baaack! Grattis hovdamen!

Kaffe är inte mindre än mitt liv just nu. Börjar bli som back in the days. Jag som trodde jag trappat ner, men det kan jag ju glömma.

Och snart kommer nog pappa hem, med vårt nytillskott som denna gång är en BIL! Wihoo! Han tvingade mig ut på moppen i regnet, han tvingade mig att skjutsa honom till F (röv) så han kunde ta bussen till stan. Bara tanken av pappa i en buss är skrattretande hahaa! Jag vet då icke varför.

http://www.rockfoto.nu/image/20060714_200703_70083900.jpg
ballaaa till tusen!

Bye homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0