En konversation med min bror

Adam har en tendens att säga väldigt kloka saker även om han själv inte är medveten om det. Själv sitter jag med hakan i knät och memorerar orden. När han och jag spelade bluffstopp i Smedjebacken i veckan tyckte han att det var förargligt att han förlorade väldigt många gånger i rad. Vänskaplig som jag är ville jag få honom på bättre humör igen (jag vet ju hur det kan bli annars...) "Men adam, du måste ju våga chansa!" Han tittade på mig och sa sen " Jag vågar inte chansa, jag vågar bara vinna".



Janssons i Fågelsundet förra året, sara är fotofia ♥

Blabla, jag kan sannerligen få till riktigt konstiga inlägg. Men huvudvärken regerar mitt huvud och rummet måste saneras. Jag kan känna livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0