A riot is a form of civil disorder

Igår slutade hyffsat bra, även om jag typ dog av depression. Jag lyckades övertala mamma att vi skulle skaffa en till katt helt impulsivt sådär. Men det hade nog inte gått om hon inte sett Saras kompis kattungar, men nu när hon gjort det var hon lättcharmad. Muheheeh! Ännu större dårhuscirkus. Ett plus som gjorde kvällen ännu bättre var att pappa drog igång kent på altanen så jag kunde dansa på gräsmattan, när det var gjort var livet betydligt lättare och jag kunde gå och sova i lugn och ro. Jobbar veckan ut, tills fredag alltså. Fint med cash säger jag bara!
Snart blir det käk, sen min säng misstänker jag. Förövrigt är det nog bestämt nu att det blir tårta på lördag hos mig med galna, brunstiga kvinnersta prickar. Alltid härligt! Saknar så jag går sönderrrr!♥

http://mlinyh.blogg.se/images/2009/coffee7_50198635_60025724.jpg
Desire: KAFFE med utropstecken. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0