Hemma på min kära höjd.

Hemma, trött, tvär.

Min buss var först en halvtimma sen
men under resan till norrköping hann
den bli en timma sen, så bye bye linje
844 örebro!
Det fick bli tåg med några örebro -randoms,
två byten vart det för de stackarna medans
jag var glad och stannade kvar i arboga
istället för att följa med till örebro :) hihi.
Nu är jag allmänt trött och saknar Felicia
så jag ska ta och duscha och sen sova!

FETT skönt, ingen skooola för mig
imorron !!! Jag ska vinka av mina kära
syskon mohahaha!


New haircut. Tänk att människan passar i allt!


Och dom vann Best Rock Band Award! YEY!
Dom är verkligen värda det om jag säger så! (L)

PUSS OCH HEJ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0