My world gånger allt för mycket sött

Jag skulle sluta med allt socker, ja som godis, dricka
och sånt! Det höll i två veckor.
Idag fick jag ett helt oemotståndligt sug efter cola, och
varenda människa jag berättar det för säger sarkastiskt
" men du är ju fanta människa..."
hallååå, man kan väl ändra sig?
Men jag övertalade pappa att köpa cola smak till soda
streamern så det löste sig :D
Men inge mer no-more-sugar för mig helt enkelt...

Idag i skolan var det basmaskin, fast det var dessvärre
teori så vi tillbringade hela förmiddagen genom att sitta och
klicka på datorn på ett körkortsprogram. Kul.
Och hela eftermiddagen hade vi landbruksdjur. Men jag, Johanna,
Jennifer och Sophia måste ha vart mer än trötta, för jag
förstår inte annars hur vi skulle kunna ha kul åt ultragetter
och får som sprutar lamm...
Men imorgon är det fredag och sen är det SPORTLOV!
verkligen välbehövligt, tror aldrig jag vart såhär skoltrött
tidigare!

Nu ska jag ut och gå, och sen plugga lite engelska.




Älskade människor, you are so beautiful to me ♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0