Kemi + amanda = :S


jag saknar mina crazy babes :(

Sitter på mitt kära röda rum och lyssnar på musik, medans jag funderar
på att försöka anstränga mig och skriva kemi. Men just nu tar det bara emot.
Skola imorgon och matte, nejuschfy. Snälla ge mig en vecka till bara!
Helt sjukt skoltrött. Fast i och försig ska jag bara gå en vecka och två dagar
sen drar jag ! As nice.

Och inte fan har jag hunnit färga håret än, vi har inte ens köpt färg ;o
Så jag får gå runt på kvinnersta och se ut som skabb helt enkelt ;D
Nej nu fick jag sådär dålig känsla i magen igen, så fort jag tar upp skolan!
Det ända jag saknar där nu är alla människor.

Nej, nu ska jag försöka skriva skiten. Just nu har jag skrivit två ord.
"kemii suger"

Ha det prima !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0