Kaffe och en farsa på taket

Sitter här i godan ro och häller i mig kaffe, det som funkar
bäst när man vill väcka mig till liv igen. Men jag kan inte rå
för att min syster är så nära en neandertalare man kan komma
som inte förstår när man ska lugna sig med sin usla musik.
Men vafan, på natten kan jag väl i alla fall få slippa!  
men I ♥ you ändå, du vet.

Snart ska jag duscha och försöka få tyst på Joey som tjuter
för ingenting som vanligt. Mina öron blöder.
Och pappa är uppe och springer på taket, fast det kanske är kul
det med :)
Och idag är det lördag, hjälp vart tog denna vecka vägen? Det
betyder tok plugg för mig, både matte och kemi. Halleluhja.


Måste bara säga att det här kan vara det mest fulsöta
sakerna jag någonsin sett. Min syster och min bror spelar
det här spelet hela dagarna nu för tiden.

Nej, duschen väntar.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0