I love this feeling!

Det är så himla skönt att ligga före! Jag har räknat klart matten och
börjat på nästa kapitel, himla skön känsla!
Och det är ju rätt bra för mig att ligga före eftersom jag åker snart ;D

Just nu sitter jag och dricker te och lyssnar på saras usla musik. Förlåt
men jag kan bara inte med den, helt enkelt ...
Resten av janssons jobbar eller är på lekochbus landet, så vi små
stackare ska nog snart försöka få i oss lite mat.

Och Joey tjuter så öronen blöder. Jag undrar vad han vill, alltid ska
det vara något! Han kan aldrig vara nöjd och tyst, herregud.
Jag tog förresten lite fula bilder på pungdjuren :D


Kissie ♥


Kasper, han är fan omöjlig att få på bild ._. ♥


OMG vad dom posar x'D ♥


I just loove Joeys new haircut! ♥
kortkort!

Ja, ni ser ju själva :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0