Good song och jag älskar plugg


jag blir så glad av hans musik

Idag försökte jag mig på att skriva kemi labbrapporten som jag och HC skulle
skriva, och så fort jag sätter mig med alla tusen papper om molmassor och
substansmängder blir jag deprimerad. Det funkar inte, och där sitter jag med en
jävla uppgift om svavel och koppartråd och det klingar noll IQ i skallen.
Den ska vara inlämnad på tisdag, jo tack lycka till!

Och dagens prognos verkar lyda kompakt dimma, lätt äckligt snöfall och dyngsura
trasiga vinterskor. Och Sophias gratis sms är slut, hon som alltid brukar komma på ideér
om vad man kan göra när livet känns tungt! Welome to planet höjden, sorgligt.

Nej, jag måste verkligen rycka upp mig! Jag ska ta och hänga upp tvätten i alla fall, det
brukar på något konstigt sätt få mig tänka på nada. Skönt!
Och sen ska jag nog fortsätta läsa Luftslottet som sprängdes, den är så braaaa!
Ledsen för att jag inte lagt in någon bild på mitt nya hår också, men just nu verkar jag
bara inte riktigt fastna på bild och mitt hår är mer råttfärgat än rött, skabb alltså! Så det får
helt enkelt bli efter färgning :D hihi.

Måste bara säga att min mamma är bäst! Hon anser att man inte kan leva utan böcker,
precis som jag, så hon drog med mig på bokrea igår och vi hitta massa bra !
Plus att jag fick nya skor, det behövdes verkligen!
Nu får det allt räcka, PÖSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0