Won’t you quit your crying? I can’t sleep

Sitter och funderar på livet. Lyssnar på David och tror att jag är kär. Killen dödar mig. Och najs prajs hade inte hans skivor, fast jag var övertygad om att dem skulle ha det. Måste helt enkelt beställa...
Idag klädde vi granen, och jag sa att den är granarnas svar på en skabbräv. Skit ful, men den luktar gott i alla fall! Känns jobbigt att december snart är slut. Och nyår, jag är delad i två när vi kommer till den saken. Skulle inte tacka nej om jag och Sophia fick några tusen och sen vinka hejdå till detta land för ett tag. Bye baby bye.
Slutligen. Hatar mens, och tanken på att man måste leva med det tills man är minst femtio är knappast uppiggande.




seriösa bananer, har aldrig sett eller hört något liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0