Falska skratt och legogubbar i duschen / helt wierd

Ytterst spännande dag. Händelserik, strömmen gick, massa gamla och nya ansikten men annars var Kvinnersta som jag minns det. Eftersom jag och Sophia hoppade av NV så kommer vi bara ha EN lektion tillsammans med våra gamla NV-polare. Känns väl okej. Eller nej, jag blir deprimerad i varenda lilla cell när jag tänker på det. Förbannade skit! Så jag är nu en officiell DV2:a. Har sprängande huvudvärk, mindre bra. Jag som skulle ut på vägarna. Inte idag helt enkelt, sängen känns mer lämplig.

Förresten, jag har kläckt världens idé för mig och S. Helt genial!

http://data.bloggplatsen.se/bild/filnamn-bb3bf55254b6afb59f0d559e9696d15347eab309846a6.jpg/version-1cf15fbd49b9390bf5360a0b6a54dd2d/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0