När man inser att man inte slipper undan och MIN FILM!

Matten går..... skit rent ut sagt! Jag räknade klart det idag, nu på kvällen.
Det betyder att jag räknat varje kväll i fyra dagar. SJUKT. Inget liv har jag
för fem öre! Och imorgon är det då prov. Hmm, jag mår lite illa av tanken...

Min FILM har nu anlänt till höjdens vackra vyer och riskerar att inom en snar
framtid åka in i min DVD. MUMS, i love it!♥ aaaaaaaaaron hihi
Och jag hämtade boken idag också, från akademibokhandeln. Men min paramore
grej är fortfarande på villovägar. Hoppas den hittar hem snart!

Och förövrigt har maxi nästan slutat spy, skönt det! Skönt att kunna äta
frukost på morgon x)
Nej, nu ska jag ta mig en snabb-dusch och sen blir det Angus, thongs and
perfect snogging + godis för hela slanten. Sen zzZZZZzz♥
alldeles för nice, ha en bra kväll! Jag ska drömma om matte, tyvärr
mardrömmar misstänker jag :3


nu är det jag och mitt mot dem
sommar

byebyee:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0