Amanda är trött men Aaron är snygg

Kom hem för ett tag sen från agilityn, inget plugg vart det idag och
imorgon lär det inte bli något heller för då är det agility igen x)
hur det nu ska gå med min fot, den är så äcklig med en blåsa med
en storlek av en enkrona på hälen. Det gör ont!

Snart ska jag hoppa i duschen, och sedan slänga mig i sängen och läsa
min indian bok som jag bölade sönder till på cirka sida 2. Hur ska detta gå?
Sen ska jag sova till bästa keent♥

Förresten sådär påtal om böcker så köpte jag tre nya igår. Georgia - boken som
jag inte vet vad den heter ( något med trosor?), Indianboken med otroligt långt
namn och slutligen någon vampyrbok om ett märke... 
Jag dör utan böcker, promise!  Så nu är det bara att plöja!

Duschen, sängen och kent väntar. Synd att jag är för trött för att plugga.
Skulle verkligen behövas om jag säger så... Men vad hjälper det när man
är lika pigg som en sten? Näe, dags att dra!


omg
jag dog just

Ha det prima!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0