More than this.

dem är med
men ändå är jag ensam

jag är så trött, hela tiden
jag sover, går och lägger mig någolunda
tidigt, men ändå är jag lika trött

Idag väntade jag på bussen hem till frövi
i 45 minuter, och temperaturen verkade gå från
noll gradigt till - 12353 grader
aj, mina tår brändes!

Och jag är på sååå allmänt dåligt
humör, det är verkligen inte kul
så arg och sur
måste sova, viila
för imorgon ska jag till JENNY
och mysa ! ILY
Men snart ska jag nog sova,
och lyssna på bäst-kent


En utomjordings kärlekstörst
En undran vem som svek vem först
Ät fett och socker tills du spyr
Eller blir en fyra-tonsmartyr
Sälj dig, sälj dig dyrt

älskling
pusshejj

Kommentarer
Postat av: jenny

beeeeeeeeeeest <3

2009-11-13 @ 22:25:04
URL: http://jennykanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0