MIN SKOLA (L)

Åhh, vad jag älskar skola
och stålhätta skor (L) kärlek verkligen !
och kemi hela eftermiddagar på tom kaffe mage!
VERKLIGEN

Nej men jag gillar faktiskt min skola
jag ångrar liksom inte att jag sökte dit
så ja, man är väl så illa tvungen att älska
skorna med. HUH!

Och så var det ju som sagt kemi idag
men jag fattade iallafall mer än förra veckan
alltid en fördel hihi!
Annars var det rätt segt, men mina kompisar
ja, dom är ju som dom är
Dom gör alltid dagen iallafall haha!
KANINER


ni är så bra

mobilbilder och för söta tösar
LEV MED DET !

puss och hej
tråkig tjej
det rimma kluriis


Kommentarer
Postat av: jennifer, -

jo, lite taskig bild va de allt :o

2009-11-11 @ 22:50:09
Postat av: amanda

JENNIFER : hahahah, nää! jätte fiin !

2009-11-12 @ 17:07:29
URL: http://ppsykbunkern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0