ÅSNAN

Jag sitter på golvet just nu ! Lägg på minnet typ
Och jag är så trött och mina vader är DÖDA
klagklag

Men om det finns något som sänker mitt humör som en
sten så är det spanska. Fyfan.
Jag vet inte varför, jag blir bara så sur när jag ser det.
Och idag måste jag skriva en presentation till en film. Om ett
tv program typ. Jag vet inte ens vad tv program betyder ;s
illa, jag är så körd!

det får gå som det går. hmmm
läraren kanske dödar mig och jennifer. HJÄLP

HAHA, roligast idag måste ha vart när sophia
kallade paramore för paranöt XD
den människan kan få mig att skratta alltså!

Nä nu ska jag ta tag i saker
sen blir det nog musik och skrika lite till
KENT HIHIHI ♥


fullt naturliga
jag och min syster
hon är bra

pussssss

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja spanskan gör det verkligen inte roligt att leva.

hhöhö, - men den där film-presentationen går inte.

asså jag vet inte vad nått betyder, - jag vet inte vad jag ska skriva :'o



hon kommer att döda oss, när hon har tappat tålamodet (y' xD

2009-11-18 @ 19:14:43
Postat av: suura

oh, vad är det för duktigt barn som gjort bilden ;o!

(;

2009-11-18 @ 19:48:06
Postat av: amanda

JENNIFER: bara boken tar typ livet av mig x)

tänk om hon hatar oss? bara för att vi är så dåliga !

det är skit svårt ju! men jag är klar tror jag, jag har skrivit 8 rader HAHAH! XD



SARA : inte du iallafall :)

2009-11-18 @ 20:26:06
URL: http://ppsykbunkern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0