It gets so terribly dark

Så himla bra budskap som jag fann i Finnåkers kursgård. Känner dock inte för att hänga med Jesus riktigt än. Dock verkar han vara en sjukt festlig kille.
One good girl, is worth one thousand bitches | via Tumblr
(18) Tumblr
 
detta är min asheta mor.
 
Har typ precis nu blivit lite friskare från djävulens influensa. Jobbade dock hela tisdagen och fram till frukost i onsdags, men då skickade monica hem mig. Har varit så himla svag, trött och hostig. Spenderade dagarna såhär:
Massa film, bland annat Borta med vinden (<333) och Mymlan var med hela tiden. I onsdags kväll kom mamma och pappa och hämtade hem mig till tallhöjden då jag var närmast döende (närmast sa jag). Mymlan följde såklart med.
 
Sara och jag dog över Rhett Butler. Fattar inte att Scarlett kan behandla honom som skit i typ två timmar och 57 minuter av filmen.
gone with the wind gif - Google SearchAwkward
så jävla go' man
 
ÅH ASSO vill så gärna ha ett tält i lägenhet.
Sleep here?
Untitled
Typ något sådant. Ge mig.
 
Skulle även kunna tänka mig:
So cuteee!
en gullis som denna
 
Angelica Blick | Page 2 of 782 | Mode
hår som detta (OCH såpbubblor OCH sommar)
Cool
tatuering som denna
Clube Vintage - Fotos da Linha do tempo | via Facebook
vara lite mer som denna fränis. Lite modig och knäpp.
 
Jaja, senare idag ska jag på roadtrip med mamma och mormor.
häjrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0