Stay awake with me

Hej halopp galopp. Min lugg är kort(are). Innan petade den ju i ögonen hela tiden.
Sådär typ, den var mest i vägen eller uppnålad.
Nu är det bättre. Ska aldrig mer gå till frisör, mor min klippte minst lika bra.♡♡
 
Vem är jag ens? Bloggar om min lugg. 
 
Så här ser min lägenhet ut just nu.
Gjorde om ett hyllplan till skrivbord, så det är där jag sitter nu. Fan stolt.
 
Vet inte vad som händer just nu, alla planerar semester och jag vet inte ens när jag har semester??? Det är officiellt sommar för det är juni och jag får råpanik för jag vill bara resa lätt och enkelt och sen bli sjöman. Och liksom vara glad.
 
Har snott min brors gura. Plinkar lite men det låter ju skit.
 
Ännu en rapport från mitt tradiga liv. Ha det så fint!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0