En återblick och en rivstart

  Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ya, jag tog körkort, köpte bil och flyttade hemifrån. Körkort och flytta var två saker jag önskade skulle ske under 2013 när jag skrev listan förra året. Såg även samma artist två gånger inom loppet av tre månader.
My Life My Wolrd Bitch | via Tumblr
 
Har du några nyårslöften? Dansa mer, få själslig frid och ÅTERIGEN komma på vad jag ska göra med mitt liv.
 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, och jag blev gudmor
 
Vilka länder besökte du? Finland en enda ynka gång. Sjukt dåligt.
Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 29 april när jag fick fast hos grisarna, 27 maj när Helvimummo gick bort.
  Vad var din största framgång 2013? Jag antar att det är min anställning, att äntligen få uppnå något jag älskat och strävat efter så länge.
  Bästa köpet? Min bil! Och min soffa.
 
Största misstaget? Att vi inte åkte till bråvalla typ en timme tidigare för då hade jag inte missat Paramore...
  Vad spenderade du mest pengar på? Biljäveln haha, böcker, fest och julklappar.
  Gjorde någonting dig riktigt glad? Balett och streetdance, Mymlan, alla läskis-kvällar och spontanfester med rebecca, jonas, john och emil.
Dance, gif - dan1297.gif - Minus
Dance, gif - dan1295.gif - Minus
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Can't hold us - Macklemore & Ryan Lewis (BECCAAAA)
  Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Dumt nog ledsnare. 2012 kände jag mig aldrig såhär ensam som jag ibland gjort 2013. Jag flyttade ifrån min familj. Och så dog Helvimummo. En ikon. En självklarhet i mitt liv.
Vad önskar du att du gjort mer? Reeeest, det var mitt nyårslöfte ju. Och sett SPH mer, henne saknar jag ganska väldigt mycket.
 
 Favoritprogram på TV: Lyxfällan (good bye my pride)
 Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Åt gristårta med fint folk och fick fina presenter och var väldigt glad.
Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Strumpbyxor. Köpte dock mina första jeans på över 4 år i somras.
  Den bästa nya personen du träffade? Rebecca rubygruby böcklings böck.
  Vad hoppas du ska hända under 2014? Massa spännande saker, att jag bokar tvätt-tid liiiite oftare och att jag snart ringer till en jävla doktor. I'M READY
You ready?
??
 
Follow Me http://cokgulenadam.tumblr.com/Tumblr
JAIDEFINICHON - TERRIBLE DE HDLana Del Rey
lady gaga | via Tumblr
Looking for that one thing | via Tumblr
Jennifer Lawrence Gif funny .
 
ni verkar redo.
 
SES DR
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0