i wear my pain everyday

Ah men jag mår lika bra som vanligt. woop woop.
 
alltså huuuur får jag mina filer i telefonen in i datorn??? Det går med min kamera men inte med min telefon. Nej inte då. Har ju massa fint att visa, till exemel bilder från min, saras och adams utflykt för några veckor sedan, och nu från igår när jag och tuva hängde på staden i spöregn. Dä va så gött. Och jag trodde jag fått sallad i min drink men det var tydligen mynta. BRAAA
 
Ringde ryggknäckaren idag. Han tyckte det lät skumt. Snälla. Ge mig mitt liv tillbaka.
 
PUSS
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Guuuuud, vad jag älskar bilden. Sitter här och dumflinar nu för att du är så fin jö!

2013-05-11 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0