galet lördagspepp

jag önskar allt gick lite långsammare. bara en liten gnutta, tack. Nu är det så nära sommar man kan komma men jag har så svårt att glädjas för den tar slut innan jag ens hunnit känna efter.
 
pepp. vill ha en lite konstigare värld, because it's weird not to be weird.
LargeLarge
LargeLargeTumblr_mfgne2zpfx1rftffio1_500_large
 
x Ska på kvinnerstadagen idag, kommer bli helt bedövad av saknad. ble.
 
x Satte mig impulsivt på bussen till örebro igår kväll, satt på tuvs balkong och drack vin.
 
x Just det. I förrgår var jag, mor och syster till gammelmormor. Minnena jag har av henne är så himla fina, hon bodde alltid i stugan i Finland över somrarna när jag var yngre, och hon stod alltid på trappan och tog emot oss när vi kom dit, oavsett om vi kom klockan 3 på natten. Och om någon av oss barn sparkat av oss täckena om natten kunde man vakna av att hon klev upp och drog tillbaka det. För ungefär 2 veckor sedan slutade hon äta. Nästan helt och hållet. Hon har själv sagt att det brukar gå fortare då. Orkar egentligen inte tanken på att hon gett upp, men hon är gammal och dement.
MUMMO <3
 
Efter kvinnersta ska jag och karamellerna (alla TILL Å MÄ JENNIFER! finally) gå på resturannng. fint fölk.
ta hand om er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0