Sharing different heartbeats

Tjarå, jag käkar sallad med solen i ögonen och lyssnar på kramigaste låten.
 
Imorse vaknade jag tvärs över sängen, helt förbrukad typ.
Här insåg min skalle att det bara fortsätter i all evighet. Blev lite snurrig i skallen av tanken på hur många gånger amanda i en smutsig spegel förekommer i en och samma bild. Mindfuck mössa på. Det SORGLIGASTE var att jag tog typ 10 fula och ännu fulare bilder och tänkte "detta måste jag visa mina deer riders", dafuq liksom?
 
Kom att tänka på att jag kommer leva utan katt i min lägenhet. Har alltid, under mitt 19 år korta liv, haft katt. Vill ha Ruth. Eller en vit katt. Vita katter är som en dröm.
Tumblr_mjfsr0acaq1qiaxtmo1_500_largeR6oqtio3fja_large
dör kattdöden.
 
Har bjudit hit SPH på en kaffe ute på altanen. Ibland blir det 30 grader där ute om solen ligger på. Min fina vän. Tänkte på henne nyss, hur jävla fantastisk hon är som står ut med mig. Jag är fan galen ibland, hon ba visst amanda visst. Fann mig själv se ut såhär.
Så jevla sensitive. jag gillar sophia, punkt slut.
 
Vi hörs deer riders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0