It's not much of a life you're living

Vaknade upp från en galet fin sovmorgon, sms:ade med min bakisvapendragare (dä va torsdag igår SPH hahaha <3) åt en apelsinjäkel till frulle för att hålla mig frisk, min mor och min syster ligger som döda kryss. Har inte tid med det.
 
Solen ger mig sputnik.
ZUXHGE75Bnbp
what's not to love
xhtVkZ
Väckte Max. Inget jädra hotell.
 
Ska börja packa ihop mitt liv i kartonger, kaaanske får börja flytta grejer på söndag. Älskade Tallhöjden, det gör ont i mig. Men samtidigt är det så olidligt spännande. Är splittrad.
 
Jobbar eftermiddag idag, slutar vid 23.00. Kommer nog hem som en trasmatta.
Hoppas eran dag blir superbbb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0