Hoppas lyckan består, en stund åtminstone

Idag var jag själv på bruket for the very föörst time, efter jobbet brottades jag med parkeringsautomaten (hatar) och sedan hade jag balett (älskar). E fanimig galen i balett. På riktigt, mår så jävla bra av det.
hopp hopp. Kan inte hoppa så fort eller högt än men dää kömmer.
 
Vi fick reda på temat till vårshowen idag.... Det kändes som såå mycket jag. Tänker inte säga ännu. Ledtråd.
Tumblr_mi6mc5ybps1r3cne5o1_1280_large
pretty exciting i kn ooow. säger mer senare.
 
Har ont i foten, ska jobba gris en sväng imorgon och efter det åker alla gris-människor till Uppsala och där ska det talas gris. Kan bli ganska bra.
 
bästa deer riders. vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0