don't lose who you are

Jag är en obotlig samlare. Medan jag sakta men säkert packar ner mina tillhörigheter i bruna kartonger hittar jag prylar och lappar som vissa ibland fnyser åt för att jag sparar. Älskar sådant så möcke. Lever med tron att jag någon gång i framtiden kommer värdesätta det väldigt mycket. Sparar mycket på lappar.
Har den här på min säng, blir så pepp av att vakna till den.
jag veeet att detta är en justin bieber-låt och alla vet vad jag tycker och inte tycker om JB. Men hittade den på golvet efter baletten i höstas när jag tappat hoppet och tänkte att jag måste börja gilla ljuset igen. Så nu sitter den ovanför min spegel.
har skrivit ner mitt favvo-låt-citat-whatevs och det pryder mig och sara som pluttar.
rosen fick jag av jonna på studenten när jag låg på gräsmattan i stan och bara kunde inte sluta gråta.hon satt gränsle över mig, skit full och gav mig en trasig ros. ska spara den alltid.
Min friend in crime SPH kläckte ur sig roliga ord en kväll hemma hos mig. Skriver upp typ 50 % av allt hon säger för det är oftast helt galet brilliant.
 
ahvisst. nu vet ni. Varför visar jag detta haha? Ska åka på jobbet om en timme, jobbar till elva ikväll. Ska upp halv fem till grisarna imorgon wähoo!!!
pusse på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Myspys ju. Älskar lappar, men mitt pedantiska jag tillåter mig inte att ha sådana i mitt hem :(

Svar: haha aww, STÅ EMOT ;D älskar lappar!!
Amanda

2013-03-25 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0