Banankaos

Gud mörrön, hoppas allt står härligt till med er! Med mig är det fan kris, håller på att bli sjuk tror jag. Mitt huvud ba dör. Halsen med. Trodde jag klart och tydligt poängterade att jag har inte tid med att vara sjuk igår. Måste köpa hundra kiwis och käka på jobbet.
 
Igår var en himla festlig dag på jobbet, jag Stina och Sandra åt pizza eftersom det var fredag kväll och vi skulle jobba sent sent. Vid elvasnåret märktes det att det var dags att gå hem för jag lade in ofärdiga plattor i värmeskåpet och sedan fastnade min banan i min halsduken. Sandra låg på golvet och skrattade vid båda tillfällena.
 
När vi gick till bilen hittade vi en död banan :(
Min halsduks-banan fick säga adjö.
 
Ska skjutsa mamma till akuten, hon mår så dåligt. Sedan ska jag till jobbet igen.
 
Puss deer riders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0