You are a moment of peace in a riot

Mina kära karameller. Vi firade traditionsenligt Johannas 20:e födelsedag med marängtårta och kubb (4:e året i rad!!). Min present var en drös med godis eftersom ungen i princip lever på det, en spade hon kan leka med i sandlådan (ha ha hahaa) Babe-filmen (alla presenter från mig måste inkludera grisar), en morot och en toarulle som jag skrev TA INGEN SKIT PÅ. It's a war. Hon får sona för Justin Bieber-nallen hon gav mig i 19-årspresent.
Sophias kort till Johanna var så himla råroliga, det tyckte inte johanna dock. Jag skrattade så jag spräckte revben alltså.
Jag grimaserar och väntar på kaffe.
Angelica och Sophia, ska framkalla denna bild så himla hååååårt
Och slutligen kom Jennifer och det blev dags för tårtaaa
Jag skrattade åt Sophias berg. Vi fullkomligt AVGUDAR denna tårta, stackars Johannas mamma måste göra den varje sommar åt oss.
 
När regner gav sig spelade vi kubb, och SPH var hot teacher.
 
Mitt lag vann tre gånger i rad (hur känns det Johanna, huh? HUH??!)
 
Java hejjjj!
Astrid krossade mitt hjärta, hon blev snabbt räddad från regnet och flyttade in i inomhusbur.
ysDVHt
gungeliguuuung.
 
Efter kalaas åkte jag, Sophia och Johanna vidare in på stan för att äta på Pitcher's. På vägen stannade vi och köpte partyhattar. Helt normalt ja ja.
 
fy fan vad folk stirrade, I guess it was pretty unswedish, yes indeed*
 
SnBg03
babes
drack en så överjävligt god drink. gawwwd.
 
Efter det bowlade vi!
vem. fan. har. storlek. 52??? dagens mysterium
 
♡ karamellerna är som fucking sockervadd. älskar dem så möe.
 
Ikväll fixade jag rosa ballonger i taket.
också som sockervadd. mysss
 
nu är klockan mycket, imorgon ska jag kanske till stan och köpa bråvalla-grejer. Om en vecka är jag redan hemma därifrån. Om en vecka har jag sett Paramore. I'm like:
(3) TumblrUpravit | Blog.cz
(23) TumblrMinionsfunny gif | Tumblr
kawaii | Tumblr
typ.
Paramore | via Tumblr
 
KRAM OCH GOD JÄVLA NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0