latest

Här med förklarar jag mitt internet dödsförklarat. Och om det någonsin börjar leva igen tänker jag döda det WITH MY BARE HANDS, YOU HEAR ME?
 
Sitter hos mor och far igen, har släpat hit datorn så pappa får ta en titt. ska flytta ut i skogen till en stuga utan el och ba fuck modern society.
 
det har hänt en del sen jag sist satt här och sa snaaaart funkar mitt internet igen.

x i måndags tatuerade jag mig. (ja det var det roliga jag nämnde hehe)
fedddt. gjorde inte så himlans ont faktiskt, skulle kunna göra det igen.
 
x I tisdags var jag, Tuva och Stina på pitchers och satin och jag dansade tills jag trodde jag skulle stryka med. Satt mest på gatan och kände mig fulländad.
så himla fina vinögon.
ÅÅH när vi åkte taxi hem så sprang två rävungar över vägen så chauffören fick tvärnita och han vände sig mot mig och utbrast "SÅG DU?? SÅG DU RÄVBEBBIS?" precis så, rävbebbis. allt kan ha varit det gulligaste den kvällen.
 
x På onsdagen hade jag och Tuvs picknick i gräse, tillsammans med änderna.
you prettyyyy
snart så tröttnade dem på att tigga mat så då la de sig hos oss och sov istället.
 
OOOOCH så ska jag på festival aahaa. Om 20 dagar åker jag med jonas och beckkks till bråvalla och det är tamigfan inte klokt. I måndags kom det ut att..... PARAMORE kommer. Alltså min jävla ungdom är fulländad. Även om jag inte är lika galet hängiven som för tre år sedan så spillde jag ut halva min yoghurt i tatueringsstudions soffa när becka smsade det till mig i måndags, så jävla lycklig blev jag. mamma skämdes sönder dock.
Large
Large
äeeh orkar inte. SÅ GALET MEGA TIME OF MY LIFE
 
och...
ska
mando diao spela.
♡-attackkkk
1809cc4b4e5001b90f7ec8_large
 
om en vecka är jag i Finland. Stannar bara i några dagar, begravningen är på lördagen. Ska ta vara på varje sekund, ta avsked av finaste mummo, basta och bada även om det spöregnar. Åker hem en liten stund ♡
 
puss fina ni
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0