like the moon we borrow our light

kan inte sluta lyssna på Paramore's Part 2.

Like the moon we borrow our light
I'm nothing but a shadow in the night
So if you let me, I will catch fire
to let your glory and mercy shine

AWMAGAHD. älskade paramore. skriksjunger i bilen till- och från jobbet. repeat repeat repeat.
 
Mår så himla sunkigt, är trött på att kräkas. Men har ätit mat med karamellerna nu på kvällen och dem är så himla bra, hatar att åka ifrån dem.
 
Min syster fyller 18 imorgon. Om jag bara...kunde beskriva vad hon är för mig. Typ allt och mer och ytterligare mer än allt typ.
babysister, på fredag blir det krogen med na. GRATTIS
 
Reflekterade över en sak. Många jag träffar reagerar när jag säger att jag är vegetarian och grisskötare. Dem förstår inte hur det går ihop. Men så himla knas är det väl ändå inte...? ELLER?
Jack Dawson
#WHATSHOULD BLONDEGIRLS CALLME | when Channing Tatum sees me on the street | via Tumblr
okej då, det är sjukt knas. Jag gynnar ju inte direkt min egna branch men jag vägrar äta mina arbetskamrater.
 
Måste sova, två tuuuunga dagar hos grisarna väntar. bye deer riders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0