I was in the winter of my life

Har diskat och tupplurat efter jobbet. NU HAR JAG SEMESTER. ♡.♡
 
Tjuvstartade semester litegrann igår, åkte till Abbortjärn med stina och badade.
Vi blåste sopbubblor på vattnet. Finner inte ord för hur mycket jag tycker om sopbubblor, dem studsar på vattnet och lämnar tillslut sitt liv som bubbla med ett askul PLOPP. Klockan blev halv åtta på kvällen och jag frös ingenting. Älskade sommar.♡
 
Ska göra denna veckas semester till bästa veckan. Vet inte riktigt hur än dock. På tisdag ska jag i alla fall till Stockholm och bo på hotell och sedan till Gröna Lund med Stina. Resten av veckan ska jag fundera ut. Den ska rocka.
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0