Wait.

Ah hej! Jag sitter helt själv i stora huset och dricker kaffe. Ro lite rooo. Om några timmar ska jag gå ut till vägen i sibirisk snöstorm, fika med Elin och köra bil. Det är ju i princip bara Elin jag ser fram emot. Snöstorm och övningskörning kunde jag fan klarat mig utan. Men man får vara glad ändå. Så glad det går när man är nyvaken och kaffet är så varmt så tungan smälter av.
OIfo79
Jag ser ut som en yrvaken Wednesday. (ni vet hon i Addams Family...)
Tumblr_m8jtou9sor1qhwi0mo1_500_large48f50a4c6f58d7d4ade1e2b32a20f8c3_original_large
SEE? Mitt alter ego. Hon har tagit bitchigheten till heelt nya nivåer. 
 
Nu ska jag dricka upp kaffet om det går.
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0