This winter so cold

Hej idag är det Måndag. Det spelar ingen roll när man är arbetslös ju. Jag har i alla fall målat mer på bordet, samt sytt upp en kjol. Blev så arg på den ett tag, den bara krånglade och krånglade. Men tillslut blev den ok.
Den är ganska hög, och rör sig sig så himla fint. Även denna köpte jag på Myrorna för två år sedan.
 
Igår läste jag klart 50 nyanser... och hoppade direkt på Murakamis 1Q84.
jag vet, det är spegelvänt och mina läppar speglas i bokryggen. cUULT.
 
Jag tände varenda ljus och och typ dog av mys-overload. 9OlrH_
Boken verkar redan så himla bra. Har bara läst några sidor om en kvinna som sitter i en taxi och oroar sig över att komma försent till ett möte. Murakami har lyckats med inledningen när bara det får mig att vilja sluka hela boken.
 
Nu ska jag kanske duscha, sedan fortsätta måla.
Pussssh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0