Ma deer riders

MORGON!
title is required
jag ser så awkward ut. Vart tog Wednesdays bitchighet vägen? Bortblåst.
 
Vaknade halv sju av plogbilen, svenska livet. Man går i sin löjliga fantasi och tror att det ska bli vår i januari. Glädjande är dock att SPH blev moster inatt. Hur mysigt????
 
Ska fortsätta måla på bordet idag, det blir ganska feint vill jag säga. I'll show you lajtör dear readers. Deer riders? Det ska jag kalla er. Ni är mina deer riders. Tumblr_mf8qf0acdk1rlg2qmo1_500_large
Hahaha! jag tror jag kolar.
 
Äh men, ikväll ska jag till jonna och dricka vin. Planerar inte att dricka rödvin dock, inte redo. Och jag tänker försöka komma i säng lite tidigare än 6 denna gång. Livet som rockstjärna som Jonna är duktig på att kläcka ur sig. dagens ungdom.
 
Ha det asgött deer riders. puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0