Hur kan något så fel bli så rätt?

Startade dagen såhär:
Med en sådan här fin start på dagen orkade jag rota igenom garderoben (igen) och sydde om en skjorta. Fast nä, jag sydde bara upp den. Men det låter lite proffsigare att säga jag sydde om... Nu ser den ut som en skjortbolero.
Inte så märkvärdigt, men jag kommer antagligen använda den mer nu än vad jag gjorde tidigare.
 
Sedan ringde jag min chef. Pratade om framtiden. Vi kom väl inte fram till så mycket, men jag sa att jag älskade att jobba hos grisarna men att jag kan inte gå och vänta allt för länge. Och han sa att de kunde ju så klart inte paxa mig inför framtiden. Men det känns skönt att vi pratat om det i alla fall.
 
Efter det drack jag te och mådde väldigt bra.
http://makeagif.com/media/1-11-2013/cTnkAY.gif
 
Nu klappar jag på Kasper fast han hatar det. Tvingar honom. Det är kärlek ha ha.
 
pööössh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0