Helt vanlig måndagsångest

Idag är jag glad.
Tumblr_mb8notu3lc1qe4uxgo1_500_large
Typ såhär, Wednesday när hon är som gladast.
 
Måste medge att jag dock vacknade imorse bland blommiga sängkläder och hela kroppen utbrast VÅÅÅÅR.
hPIH6L
När jag blinkat färdigt slängde jag ett öga mot fönstret.
hj
snö och grått och fy. Dog i själen.
 
Så jag hopp i säng igen. Sa fuck it.
hopp
Like a boss. Vet ej varför jag blev grå i ansiktet. Antar att jag speglar vädret.
 
Jag samtalade med min ständiga sängkamrat. J.Bieber. Fick honom i födelsedagspresent av Johanna. Hon tyckte hon var kul. Jag typ dafuqqq. Hon vet vad jag tycker om Bieber, men är en god okristen och låter honom sova bredvid mig.
b
Amanda Bieber. Nä fan, glöm det.
 
vink
Vink vink. Sedan trotsade jag min egna pessimistiska Wednesday och drog på kaffe. Tänkte kom ihåg att le, även om du bara ska elda upp någon. Wednesday-style.
 
Ska färga håret idag. Läskigt. Om det blir rabiatfult tänker jag bli Wednesday på heltid. So watch out.
Herrå.
 

Kommentarer
Postat av: stålis

hahahha döör, bästa presenten jag någonsin köpt!

Svar: haha du suger!!!! saknar dig inte ens liteeee!!! johanna bieber.
Amanda

2013-01-21 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0