Helgsbestyr

Häj! Igår sydde jag ett mega fint förkläde. Ska ha det när jag flyttar, är världens största kladd-amanda när jag lagar mat.
Mä ficka. Avancerat, jag vet. Gos blev den i alla fall.
 
Idag ska jag iväg och skriva kontrakt med hyresvärden, sedan till farfar som fyller år idag. Min fina gubbe! Kanske ska köpa hårfärg också. Men vad det blir är en hemliiis. Även för mig själv haha. hemska hår.
 
Måste säga. Drömde att jag och SPH var i Thailand. Vi bodde på samma hotell som jag gjorde i september. Alltså det var puuuuure happiness. Kollade i arkivet och fann en bild på oss från den ljuva skoltiden.
Tumblr_mdm6lx6zcr1rjius7o1_400_large
Fint.
 
Pöss ha det bra och allt annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0