Awesomeness

Det är onsdag kväll OCH JAG MÅR SÅHÄR BRA JUST NU:
Cd4a32b6ede13dbb0c4d2e9d9622fe3a694b9f56_m_large
helt sjukt SQUIDWA(WESOME)RD
 
Igår åkte jag och far till Linde och hämtade ut mitt körkort, och efter det köpte vi min alldelesalldeles eegna volvo. Röd och grann är den och det är världens bästa bil (kommerångradetta, skatilljobbet05.30imorgonochdenkommerintestartabaraförattjagärsåjäklanöjdikväll)
lovar.
 
Mi and mi caar.
 
OCH när jag är på väg hem ringer min kömpis och frågar amanda vill du ha jobb? Tänkte inte ens, ja ba JAAAH. Men var tvungen att klara ett säkerhetsprov med massa svåra frågor innan jag fick börja. Pluggade hela kvällen igår och idag, kände mig som the queen of tallhöjden när jag fick 97% fel. HAHA bara skoja, fick 97% rätt och 80% var godkänt. MVGMVGMVG. Förlåt, men unnar mig att skryta och känna mig överjordiskt amazing.
 
Så på fredag börjar jag mitt nya jobb, men har kvar grisarna lite sådär på sidan. Klarar mig nog inte utan dom. SÖTAST IDAG var bäbisarna i typ box 25 som är helt fantastiskt fläckiga, villtamedhem. OCH när Monica fick SMS från sin systerdotter där det stod "esemesa när du åker hit". Grät söt-tårar. OCH när jag och Monica kände på 505:s mage och kände smååå små sparkar. Är så jäkla lycklig där.
 
Är lycklig här och nu. Jobbar imorgon med, och i helgen. Älskar att jobba!
 
HA DET SÅ HIMLA BRA DEER RIDERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0