We've got nothing to live up to

Det är så jävla tungt ibland, att alltid försöka vara glad. Men min blogg heter hjärta&smärta och ibland känner jag mig så i obalans med min kropp. Som om mitt inre är större än skalet och ständigt expanderar och bara vill UT. Ska därför fokusera på sådant som släpper mig fri en liten bit i taget. Sådant som gör mig glad. Sådant som får mig att glömma bort att min visdomstand spränger sönder mitt huvud eller att min morfar är sjuk. Bort, bara bort.
 
MAT. sött och salt, börjar till och med gilla att laga mat.
Tutti-fruitti-stuffed-french-toast-marla-meridith-img_5920-copy_largeFruit-egg-quinoa-parfaits-img_1431_large
2b08e0478d960c49880fff353bd0161b_h_large
Tumblr_mib49bcovd1s5nboqo1_500_large
 
Pastellfärgat hår. Blir så lycklig av det.
http://data.whicdn.com/images/52514891/tumblr_mib5p8ABjQ1s5vid4o1_500_large.jpgTumblr_mi9x17ziim1rf4cxno1_500_large
Tumblr_mib69gx8tp1rnez4yo1_400_large
Tumblr_mib3clynfv1qdbwkio1_500_large
 
Manliga könet (inte själva könet, you pervert). Just nu är det bara Björn Dixgård. Min ideal-man.
Tumblr_kx6tmaxhck1qacijbo1_500_large
L_largeTumblr_lgrygcf09o1qcpc5ao1_500_large
Tumblr_lktyx5wrvh1qcpc5ao1_500_large
Tumblr_l3ijzgxnwb1qacijbo1_500_large
 
Regn. På sommaren, saknar svala sommarregn och regnbågar mot ömsom svarta ömsom soliga himlar.
Rain_large
 
Hjärtsläpp. Ibland vaknar jag upp mitt i natten och minns roliga minnen. För inte länge sedan ploppade denna bild upp i skallen på mig.
Without me you got it all *
asso, jag mår i l l a -.-
Har typ nyss vart ut
med hundarna
och dammsugit
jiippi ! (y)
min syster gapar
på mig om varma
kläder, bäst
jag går och kollar :)
Gott Nytt år alla ! :D
(hahaha) 2008-amanda. Det sjuka är att jag alltid stör mig på bh:n i bakgrunden. ALLTID. Varför drar jag upp det nu också??? Hjärnsläpp. Men jag gillar minnen i alla fall. Bilden är 5 år gammal men ändå kunde det ha varit igår.
 
Mår bättre nu, lider nog av allas våran vän PMS. Humörsvängningar eller inte så måste man släpa sig till jobbet, jobbar sent.
 
Pusssss deer riders. Förlåt. Ni äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0