Inte ljuset av snö

Är så galet trött idag. Vaknade av klockan vid 09:00 och ba NOWAYYYY!!? Men klev upp och käkade megafrulle (bästa med att jobba eftermiddag) och sedan gick jag och lade mig en stund till. Lyssnade på mjuusiq och kisade mot förmiddagsljuset och tänkte dä ä sool, dä ä sool. Inte ljuset av snö..
 
Jobbar som sagt eftermiddag idag igen, ska försöka hinna hänga tvätten, äta zucchinisoppa och träna baletthopp innan dess. Förresten så skar jag nästan av mig toppen på tummen igår när jag ska tomat. Ser ut som en krigsskada (ok, inte direkt.) På jobbet skrattade de och sa att där fick jag för att jag var vegetarian. Talade inte med dem på flera minuter.
 
Vi höres, pöss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0