Hej trött

HÄJ! Jag äter banan, kom nyss hem från jobbet. tycker det är ok att jobba sent när man får börja 11.00. Men imorgon jobbar jag hos grisarna. Får se om bäbisen jag visade i förra inlägget lever... <3
 
Stickar en persikorosa halsduk, är heltgaaalen i den. Stickar heela tiden. Varför är det så beroendeframkallande? Lade av med broderier när det enda jag kunde tänka på var korsstygn, och nu håller samma sak på att hända med stickning. hjälp mig.
 

Min mor och syster rakar mustaschen... hjälp mig.
 
Tumblr_mf4b93yr2u1qc80h7o1_400_large55muw_large
Tumblr_m6rbaqtw6i1rticnco1_500_largeTumblr_mdvnnhwy6v1r0fviso1_500_large
Tumblr_md9193ralo1qhly7xo1_500_large
(döööööör)
dä här e ja. så infernaliskt trött. Ska skutta i säng bland nya lakan och sticka och sedan bara sooova.
 
PUUUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0