En dag på jobbet

Hej deer riders. Idag har jag jobbat gris, och kommer hem under rimliga tider haha. Hinner blogga då. ni är så fina.
 
MEN, jag fick lite tid över hos grisarna och mös då mest omkring och typ åhjagärsålycklig-filosoferade. Dokumenterade då lite hur det kan se ut en onsdags-eftermiddag när all skit-rakning och halmning och liknande är avklarat och man får tid för mys.
Här är Rigo. Han är min son. Ni kanske minns...
Här är han och jag dagen efter han föddes, i november. (förstår om folk bojkottar min blogg efter detta ha ha. Han är min dock. Det har jag bestämt.)
den här krabaten får mitt hjärta att panikgråta. Han är så sjuk. Jag avskyr känslan av att ha gjort allt som står i min väg för att han ska överleva men ändå vet att om han överlever natten har han tur. Eller otur. vet inte ut eller in, vill bara att han ska vara frisk, älskade.
 
TYP det underbaraste som finns. Svanssss.
hjhsi
Kolla hur näsan rör sig i sömnen... :''''''')
 
GE MIG MJÖLK DÅ. Det finns alltid en gris som gör såhär varje gång man går förbi. Tröttnar aldrig på det.
giugt
Den här kullen har haft det så fruktansvärt tungt ända från början, 6 av deras syskon har dött bara de senaste dagarna. Nu är de 5 kvar och som tur verkar dem mycket bättre.
hej mys <3
Kliar.
Gick ut i lösdriften och möttes av DETTA. Det ser så skönt ut. Dör.
 
Åhjesus vilket nörd-inlägg. Ni kan ju skrolla förbi om ni dör av uttråkighet. Det här är i alla fall bland det finaste jag vet.
 
Efter jobbet åkte jag till Erikshjälpen, BÄSTA GÅNGEN EVER. Hittade sååå himla fina saker till lägenheten, typ en porslinsgris, tesil som såg ut som ett hus osv. Visar sedan när jag lugnat ner mig. LYCKAAAA
Tumblr_mdez9gnpfk1qld9iuo1_500_large
Typ så, ja.
 
Äter skorpor och förödas över det fakta att jag missar balett två veckor i RAD. Skjut mig. Kommer aldrig överleva.
Image001355714519539kdl906_large
Då känns det genast lite såhär. Blaah.
 
ha det så himla fint deer riders.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0